تزریق ژل چانه کرج
نوشته شده توسط : ساسان

تزریق ژل چانه کرج

در صورت های زیبا یک نسبت و قانون طلایی میان اجزای مختلف وجود دارد. آن دسته از صورتهایی در قسمت چانه زیبا هستند که دارای این نسبت بوده و یا نزدیک به آن باشند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک علاوه بر معرفی یکی خدمات خود یعنی تزریق ژل چانه کرج ، هر آنچه که باید متقاضی قبل و بعد از انجام تزریق ژل لب بدانبد را برای شما خواهیم گفت.پس با ما همره شوید.

 

مرکز تزریق ژل چانه کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل لب در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

تزریق ژل چانه کرج

کلینیک تزریق ژل چانه کرج

فوايد تزريق ژل براي زيباسازي چانه

تزریق ژل يک روش غير جراحي و ايمن است که براي اصلاح کاهش حجم صورت به دليل پيري، انجام مي‌گيرد. تزریق ژل چانه را مي‌توان براي بازيابي توازن صورت، ايجاد تقارن و بهبود شکل اجزاي مختلف صورت از قبيل چانه و گونه‌ها استفاده کرد.

روش نويني که در حال حاضر براي تزريق ژل لب و چانه استفاده مي‌شود، روشي بسيار راحت است که در آن ژل به آرامي در ناحيه هدف در اطراف خط فک شما تزريق مي‌شود و دوره بهبودي بعد از عمل در اين روش بسيار کوتاه است. نتايج تزريق ژل در چانه، بلافاصله بعد از انجام عمل پديدار مي‌شود (البته فرونشستن کامل ورم‌هاي ناشي از اين عمل ممکن است سه تا چهار هفته زمان ببرد) و معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ماندگار خواهد بود.

روش‌هاي جراحي که براي زيباسازي چانه استفاده مي‌شود شامل ايمپلنت چانه و پيوند استخوان، بافت يا چربي مي‌باشد. اما ايمپلنت چانه به دليل خطر زيادي که از نظر بروز عفونت يا جا به جا شدن پروتز چانه دارد، مي‌تواند مشکل‌ساز باشد.

تزریق ژل چانه کرج

بهترین کلینیک تزریق ژل چانه کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر تزریق ژل و بوتاکس کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

تزریق ژل چانه کرج

 

در وبلاگ کلینیک آلا بیشتر بخوانید:

بهبودی بعد از پروتز چانه

پروتز چانه غالباً بدون عوارض است؛ اما پس از عمل مقدار کمی ورم جزئی و کلودی و حساسیت در این نواحی به وجود می‌آید که این علائم پس از 2 یا 3 روز از بین خواهند رفت؛ اما گاهی برای جلوگیری از حساسیت‌های بیشتر، محدوده تزریق پانسمان می‌شود و پوشش مناسب برای چانه به کار می‌رود.

روش‌های سنتی غالباً به 7 تا 10 روز زمان برای ریکاوری نیاز داشت، درحالی‌که تزریق به مدت کمتری برای بهبودی نیاز دارد و همچنین درد، کبودی و ورم کمتری در این نواحی نسبت به روش‌های سنتی دیده می‌شود. درروش‌های سنتی و جراحی فک نیز، محدودیت‌های غذایی که ایجاد می‌شدند، از عوامل مشکل‌زا برای بیماران بود که این مشکل درروش تزریق وجود ندارد.

(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)
 

قیمت تزریق ژل چانه کرج

هزینه تزریق ژل چانه، به مقدار ژل و کیفیت و برند ژل بستگی دارد . پس از مشاوره با پزشک و برآورد هزینه‌‌ها به اطلاع شما خواهد رسید.

ماندگاری تزریق ژل چانه چقدر است؟

امروزه ژل‌هایی که برای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، دائمی نبوده و پس از مدتی نیاز به تمدید و تکرار تزریق دارند. البته در گذشته ژل‌های دائمی بسیار متداول بودند؛ ولی به دلیل داشتن عوارض زیاد، و مشکلاتی که در تخلیه این فیلرها ایجاد می‌شد، منسوخ شده‌اند. با این وجود، ماندگاری تزریق فیلر چانه با استفاده از فیلرهای معتبر، بیش از ژل‌هایی است که از کیفیت مطلوب برخوردار نمی‌باشند. با توجه به همه مطالب عنوان شده، ماندگاری تزریق ژل چانه حدود 9 الی 18 ماه است که البته در افرادی ممکن است کمی کمتر یا کمی بیشتر نیز باشد.

تزریق ژل چانه کرج

 عوارض تزریق ژل چانه

بعد از تزریق ژل یا تزریق چربی به منظور حجیم کردن ناحیه چانه، بیمار ممکن است کبودی، قرمزی، حساسیت به لمس و یا تورم را تجربه کند. این علائم معمولا حدود دو روز دوام دارند و می‌توانند به طور موثر با آرایش پوشش داده شوند. اگرچه نادر است، عوارض جدی تر نیز ممکن است رخ دهند و ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • واکنش‌های آلرژیک به مواد تزریقی
  • عفونت‌ها
  • حرکت ژل‌های تزریق شده از ناحیه درمان شده و ایجاد توده‌هایی زیر پوست. چنین توده‌هایی ممکن است با ماساژ دوباره پخش شوند.
  • مالیدن و لمس کردن ناحیه چانه پس از درمان ممکن است خطر عوارض را افزایش دهد، بنابراین توصیه می‌شود که از این فعالیت‌ها به مدت حداقل یک هفته خودداری کنید.

هزینه تزریق ژل چانه کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل لب در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847





:: برچسب‌ها: تزریق ژل چانه کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: